آموزش ریست کردن پسورد نود 32

۱۲ مهر ۱۴۰۱
آموزش بازیابی پسورد نود 32

بازیابی پسورد نود 32

 پسورد و نام کاربری یا یوزرنیم در هر برنامه و سایتی وجود دارد. این امکان برای دسترسی بیشتر شما به اطلاعات سایت یا برنامه طراحی شده است. اگر وارد یک برنامه شوید و از شما برای فعال سازی آن برنامه، نام کاربری و رمز عبور خواسته شود، حتما باید این کار را انجام دهید. چون قرار نیست هرکسی به غیر از شما، به اطلاعات آن برنامه دسترسی داشته باشد.

اگر نگاهی به برنامه های eset و نود 32 بیندازید متوجه می شوید که در این برنامه ها قسمتی به نام پسورد و یوزرنیم وجود دارد. اگر می خواهید بدانید که این موارد در نرم افزار نود 32 چیست و به چه دردی می خورد، حتما تا انتهای مطلب را بخوانید . ما در اینجا تمام مواردی که مربوط به یوزرنیم و پسورد می شود را برایتان شرح می دهیم.

برخی از پرسش های پاسخ داده شده در این مقاله به شرح زیر هستند:

1.     حذف پسورد در نود 32 چگونه انجام می گیرد؟

2.     اگر پسورد نود 32 را فراموش کردیم باید چه کنیم؟

3.     روش بازیابی پسورد نود 32 چگونه است؟

4.     چگونه می توان پسورد و یوزرنیم نود 32 را تغییر داد؟

حذف پسورد در نود 32

آموزش ریست کردن پسورد نود 32

نود 32 مانند هر برنامه ی امنیتی دیگر، دارای دو قسمت فعال سازی می باشد. یک روش فعال سازی که اکثرا هم رایگان است، از طریق منوی فعال سازی صورت می گیرد. مثلا در برنامه ی نود 32 این امکان وجود دارد که خرید لایسنس نود 32 با تخفیف و یا خرید لایسنس نود 32 2019 و یا خرید لایسنس نود 32 2026 و هر سال و هر ورژن دیگر به صورت رایگان انجام شود. می توان با وارد کردن لایسنس های رایگان که در وب سایت ها وجود دارد، فعال سازی را انجام داد.

در این روش هیچ گونه ایمیل و رمز ورود و نام کاربری از کاربر دریافت نخواهد شد والبته نسخه رایگان بیشتر جنبه نمایشی داشته و بخش اعظم امکانات نرم افزار غیر فعال میباشد. همینطور این امکانات محدود نیز فقط به مدت یک ماه برای شما به صورت رایگان فعال خواهد بود.

اما روش دیگری نیز برای فعال سازی وجود دارد که از طریق پسورد و یوزرنیم باید لایسنس جدید وارد شود

اگر خواستید که پسورد خود را حذف کنید، باید وارد eset home شوید و از قسمت اکانت، پسورد قبلی را زده و پسورد جدید را جایگزین کنید. در این صورت پسورد قدیمی حذف می شود.

فراموشی پسورد نود 32

نحوه بازیابی پسورد در نرم افزار نود 32

گاهی وقت ها پیش می آید که رمز ورود و پسورد در برنامه ی نود 32 را فراموش کنید. اگر این اتفاق افتاد، نگران نباشید چون موقع فعال سازی برنامه، یک ایمیل از شما درخواست شده و شما می توانید دوباره رمز خود را از طریق همان ایمیل دریافت کنید.  البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست، برخی از فروشندگان وقتی فروش لایسنس نود nod32  را انجام می­دهند، عادت دارند ایمیل خود را وارد می کنند. این کار کاملا اشتباه است. شما باید ایمیل خودتان را وارد کنید. این کار هم امکان پذیر است. بعد از نصب وارد برنامه شده و ایمیل خود را در قسمت email وارد کنید.

اگر رمز ورود و پسورد را فراموش کردید، می توانید از همین قسمت ایمیل، رمز را دوباره بازیابی کنید.

تغییر نام کاربری و پسورد نود 32

فراموشی پسورد نود 32

تغییر دادن پسورد در نود 32 فقط در صورتی قابل انجام است که شما یک ایمیل معتبر وارد کرده باشید و دسترسی به آن برای تان امکان پذیر باشد. اگر ایمیل مربوط به شما نیست، نمی توانید تغییرات پسورد را برای خود انجام دهید. اما می توانید ایمیل مورد نظر را تعویض کنید.

تغییر دادن پسورد لایسنسی که به شما فروخته می شود و یا در اینترنت آن را به دست می آورید، عملا غیر ممکن است. این رمز که به صورت حروف و علامت و اعداد است، توسط خود شرکت eset ارائه می شود. و بیشتر شبیه یک رمز است. اصولا این رمز ها طولانی هستند. شما نمی توانید آن ها را تغییر دهید.

پسورد نود 32 را از کجا بازیابی کنیم؟

چگونه کلمه عبور نود 32 را بازیابی کنیم؟

محصولات شرکت eset دارای قابلیت های امنیتی فراوانی برای سیستم کامپیوتری هستند این کار مطمئنا برای خود نرم افزار هم مصداق دارد. نرم افزار نود 32 دارای قابلیت پسورد و یوزنیم می باشد . اگر احیانا کاربران رمز عبور خود را به یاد نیاوردند و فراموش کنند، می توانند به سه طریق آن را بازیابی کنند. بازیابی پسورد به روش های زیر قابل انجام است:

·        بازیابی پسورد از طریق تیکت پشتیبانی یا ایجاد کد توسط پشتیبانی

·        بازیابی توسط ایمیل ثب شده

·        بازیابی و گشودن قفل نود از طریق my.eset.com

برای گشودن قفل توسط ایمیل باید برنامه را اجرا کنید. وقتی از شما رمز ورود می خواهد، در زیر آن از گزینه ی restore password استفاده کرده و ایمیل خود را وارد کنید. یک کد حاوی رمز به ایمیل شما فرستاده می شود که تا 7 روز معتبر است. رمز را در قسمت مربوطه کنید و اگر می خواهید رمز عبور جدید بسازید، رمز خود را در قسمت new password وارد کنید و تکرار آن را نیز انجام دهید. سپس برنامه با رمز جدید شما قابلیت کار خواهد داشت.

اگر می خواهید که از طریق my,eset.com قفل گشایی کنید، باید همان مراحل قبلی را طی کنید و در قسمت restore، گزینه ی restore my.eset.com را بزنید. سپس مثل مرحله ی قبلی برای شما یک ایمیل فرستاده می شود که تا 7 روز معتبر است و می توانید رمز را وارد کنید و پسورد تان را تغییر دهید.

اگر هم دوست دارید از طریق پشتیبانی کد ایجاد کنید باید بعد از ورود به مرحله ی restore password ، حتما گزینه ی I HAVE A VERIFICATION CODE را انتخاب کنید تا این قفل گشایی انجام شود.

و کلام آخر

همیشه و در همه حال از رمز و پسوردهای نود 32 به درستی نگهداری کنید تا کار به اینجا نکشد و نخواهید بازیابی کنید. اما اگر هم فراموش کردید، نگران نشوید و زود نود 32 را پاک نکنید. از سه روش بالا می توانید بازیابی رمز کنید. برای خرید لایسنس eset اورجینال همواره میتوانید به صفحه نخست فروشگاه مینود مراجعه نمایید.