تفاوت میان نسخه های مختلف نود 32 ( eset )

۲۱ مهر ۱۴۰۱
ورژن های مختلف نود 32

بررسی ورژن های مختلف نود 32

نود 32 و نرم افزارهای ESET از مهم ترین و کارا ترین نرم افزارهای حفظ امنیت در دنیا به شمار می آیند. این نرم افزارها رقیبان جدی و سرسختی برای شرکت KASPERSKY هستند. شرکت ESET همه ساله ورژن های متفاوتی از تمام نسخه های تولیدی خود روانه ی بازار می کند. نود 32 ورژن های مختلفی برای ویندوز و لینوکس و مک و اندروید دارد. اگر شناختی از این ورژن ها ندارید، می توانید با ما در این مقاله همراه شوید تا بیشتر در این مورد بدانید و ورژن های مختلف را بررسی کنید. ما در این مطلب سعی می کنیم بهترین و کاملترین ورژن ها را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری برای خرید لایسنس های نود 32 بگیرید.

برخی از پرسش هایی که در این مقاله مطرح شده و به آنها پاسخ داده ایم، شامل موارد زیر هستند:

1.  بررسی ورژن های مختلف نود 32 و کارایی آن ها برای سیستم عامل های مختلف چگونه است؟

2.     بهترین ورژن نود 32 کدام است؟

3.     جدید ترین آپدیت و لایسنس نود 32 کدام است؟

4.     آنتی ویروس نود 32 برای موبایل اندروید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ورژن های مختلف نود 32 و تفاوت آنها

شرکت ESET  تا به امروز نسخه های بسیار زیادی از نود 32 و اسمارت سکوریتی را تولید کرده است. اگر بخواهیم ورژن های مختلف نود 32 این شرکت را به صورت لیست وار نام ببریم، شامل موارد زیر می باشد:

·        Eset smart security

·        Nod32 antiviruse

·        Eset smart security internet

·        Eset smart security premium

·        Eset Mobile security

هر 5 محصول تولیدی این شرکت هر کدام دارای نسخه های ویندوز، لینوکس، مک و اندروید هستند. در ضمن از هر کدام ورژن های مختلفی ارائه می شود.

نود 32 ورژن 1 تا 15 برای هر کدام از نسخه های اندروید و ویندوز و مک و لینوکس در حال ارائه شدن بوده و همیشه در حال آپدیت می باشند. این ورژن ها همیشه رو به بهتر شدن هستند اگر نگاهی به ورژن 1 بیندازید و آن را با ورژن 10 و 11 و تا 15 مقایسه کنید، متوجه می شوید که شاید در موارد کمی تفاوت داشته باشند اما مطمئنا همان چند مورد می تواند به شد اثر گذار باشد. در ورژن های جدید، یا چیزی به نسخه اضافه می شود و یا چیزی کم می شود. اما به هر حال روند تغییرات همیشه به سوی بهتر شدن خواهد بود.

مناسبترین نسخه از ورژن های مختلف نود 32 :

تفاوت نسخه های مختلف نود 32

 یکی از دغدغه های مهم و به جای کاربران نود 32، استفاده از بهترین نسخه از ورژن های مختلف نود 32 است. اگر شما هم به دنبال بهترین ورژن هستید، بد نیست چند نکته را بدانید.

اولا همیشه به یاد داشته باشید، که تکنولوژی و پیشرفت نرم افزارها، همیشه هم پای هم به جلو می روند اگر برای مثال امروز شرکت مایکروسافت اعلام کند که ویندوز نسخه ی 12 را وارد بازار کرده است، شرکت eset سریعا آن را بررسی می کند و یک ورژن از نود 32 را طراحی می کند که بیشترین کارایی و هماهنگی را با نسخه ی ویندوز مورد نظر داشته باشد. پس می توان گفت بهترین ورژن، همان ورژن آخر است.

در ثانی از یاد نبرید که گاهی وقت ها استفاده از آخرین ورژن تولیدی نمی تواند دردی از سیستم شما دوا کند. باید ورژن مناسب با ورژن سیستم عامل خود را نصب کنید تا بهترین کارایی را داشته باشد. شما هرگز نمی توانید نود 32 ورژن 15 را روی ویندوز xp آپدیت سال 2009 ، اجرا کنید.

مهمترین نکته این است که هر نسخه ای از نرم افزار امنیتی ایست ، فقط زمانی میتواند از سیستم شما حفاظت کامل نماید که شما اقدام به خرید لایسنس اورجینال نود 32 کرده باشید و لایسنس خریداری شده را بر روی نسخه مورد نظرتان فعال کنید.

جدید ترین آپدیت و لایسنس نود 32

اسمارت سکیوریتی و اینترنت سکیوریتی

جدیدترین نسخه و ورژن نود 32 در حال حاضر ورژن 15.2.17.0 می باشد( در زمان تالیف این مقاله ). این ورژن برای نسخه های اندروید و ویندوز و مک تولید شده است. مشخصات و ویژگی های این ورژن تقریبا با ورژن قبلی یکی است. فقط از نظر حفظ امنیت و شناسایی ویروس های جدید، بهتر شده و بهتر عمل می کند.

در کل نمی توان گفت که کدام نسخه از جمله بهترین نسخه از ورژن های مختلف نود 32 است. ممکن است ورژن 11 نود 32 روی ویندوز 10 در حال حاضر بهترین عملکرد را داشته باشد. قانون خاصی برای این موضوع وجود ندارد.

در بحث آپدیت و لایسنس ها نیز برای آخرین ورژن که ورژن 15.2 می باشد، هر روز، آپدیت های زیادی درون سایت ها منتشر می شود. اگر به دنبال لایسنس جدید نود 32 هستید می توانید وارد سایت مینود menod شوید و آخرین ورژن ها و لایسنس ها را خرید کنید.

فروش لایسنس نود 32 شبکه، فروش لایسنس eset و خیلی از لایسنس های دیگر مانند یک ساله ها و 90 روزه ها هم وجود دارد. حتی اگر طریقه ی آپدیت را هم نمی دانید می توانید در این سایت و مقالات آن جستجو کنید.

خرید آنتی ویروس نود 32 برای موبایل اندروید

موبایل سکیوریتی چیست؟

اگر گوشی اندروید دارید و دوست دارید روی گوشی خود ورژن جدید و آپدیت نود 32 را داشته باشید، می توانید فروش لایسنس نود 32 طریقه گرفتن را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت های معتبر شوید و خرید کنید. خرید آنتی ویروس اورجینال و خرید لایسنس آنتی ویروس موبایل، برای گوشی های اندروید، بسیار واجب و مهم است. نباید این کار مهم را به تعویق بیندازید. البته نباید از هر سایت و فروشگاهی این خرید را انجام دهید. در سایت های معتبر، همیشه فروش لایسنس نود 32های فعال انجام می شود.

و کلام آخر

همیشه سعی کنید که نود 32 نصب شده روی موبایل یا کامپیوتر خود را آپدیت کنید و ورژن متناسب با نوع ویندوز خود را روی سیستم نصب کنید تا از کارایی بالای آن بهره مند شوید.