چطور لایسنس نود 32 را روی سیستم عامل مک فعال کنیم؟

۱۹ آبان ۱۴۰۱
فعال سازی نود 32 روی مک

فعال سازی نود 32 روی مک ( آموزش)

وقتی صحبت از فعال سازی لایسنس نود 32 می شود، خیلی از کاربران تازه وارد فکر می کنند باید حتما سیستم و کامپیوتر خود را به سرویس کار و نصاب برنامه بسپارند تا او این کار را انجام دهد. در صورتی که نصب و فعال سازی eset نود 32 بسیار راحت است. شما می توانید به سادگی این کار را در داخل منزل انجام دهید.

اما همه ی سیستم ها، از ویندوز استفاده نمی کنند. برخی ها از سیستم های مک استفاده می کنند. مثل مک بوک ها. این افراد نیاز است که دانش خود را در نصب و راه اندازی لایسنس نسخه ی مک، بالا ببرند.

ما در این مطلب سعی کرده ایم هر آنچه که برای فعال سازی لایسنس نسخه مک نیاز دارید، به شما بگوییم. در این مقاله در پی پاسخ دادن پرسش های شما هستیم. برخی از پرسش هایی که مطرح کرده ایم و به آنها پاسخ داده ایم، شامل موارد زیر هستند:

1.     نحوه ی فعال سازی نود 32 روی مک ، چگونه است؟

2.     هزینه ی خرید لایسنس نود 32 نسخه مک چقدر است؟

3.     تفاوت قیمت لایسنس نود 32 نسخه مک و ویندوز در چیست؟

آموزش فعال سازی لایسنس نود 32 روی مک

نحوه فعال سازی لایسنس نود 32 روی مک

خرید لایسنس آنتی ویروس از کارهایی است که هر کاربری باید انجام دهد. این لایسنس ها کامل ترین امکانات یک ویروس کش را در اختیار کاربر قرار می دهند. کسانی که به جای لینوکس یا ویندوز، از نسخه ی سیستم عامل مک استفاده می کنند، می توانند به راحتی با خرید آنتی ویروس اورجینال، مشکلات سیستم خود را حل کرده و در مقابل هکرها و اسپای محافظت کنند.

فعال سازی نود 32 روی مک کمی طولانی است اما انجام آن ضروری است:

  1. هر گونه فیلتر شکن را غیر فعال کرده و آنتی ویروس های قبلی را کاملا حذف کنید.
  2. برنامه را اجرا کرده و روی گزینه ی install را بزنید. در ضمن در قسمت installation wizard، کلید allow را انتخاب کنید.
  3. سپس introduction را خوانده و continue را بزنید.
  4. سپس در قسمت read licence باید گزینه ی agree را زده و ادامه را بزنید.

چطور لایسنس نود 32 روی سیستم عامل مک نصب کنیم؟

  1. در قسمت ورژن چک، حتما حالت نصب خود را انتخاب کنید و از آخرین نسخه استفاده کنید. ما به شما eset live gride را پیشنهاد می دهیم و سپس گزینه ی continiue را بزنید.
  2. ست آپ را بزنید و بعد از انتخاب گزینه ی کانتینیو، وارد صفحه ی بعد شده و install را بزنید.
  3. وقتی از شما یوزر و پسورد درخواست شد، وارد install software شده و کلیک کنید. چند دقیقه طول خواهد کشید. بعد از کامل شدن نصب، کلید close را بزنید.
  4. بعد از انجام نصب، شما پیغام Extention Blocked دریافت می کنید. که باید در این مرحله به Eset اجازه ی دسترسی ها را بدهید و روی allow کلیک کنید.
  5. در قسمت لایسنس کی، باید لایسنس رایگان یا خریداری شده را بزنید و روی activeکلیک کنید.
  6. برنامه کاملا نصب فعال سازی نود 32 روی مک انجام شده است.

نحوه فعال سازی لایسنس نnod32 نسخه مک

اگر قصد دارید برنامه را فعال کنید، باید لایسنس به روز را خریداری کنید. برای مثال، نمی توانید خرید لایسنس اورجینال نود 32 بهمن ماه را برای شهریور استفاده کنید.این کار فقط برای نسخه ی مک نیست. بلکه تمام نسخ نود 32 از این قانون پیروی می کنند. خرید آنتی ویروس موبایل هم به همین منوال است.

نسخه ی مک دارای حساسیت های بیشتری نسبت به ویندوز است. به همین خاطر سعی کنید همیشه خرید لایسنس نود 32 وزین 15 و یا ورژن های آخر را نصب کنید. خرید لایسنس نود 32 ورژن 8 یا خرید لایسنس نود 32 ورژن 10، شاید زیاد تفاوتی با ورژن های بعد از خود نداشته باشند اما صد در صد امکانات بهتری دارند.

هزینه ی خرید لایسنس نود 32 نسخه مک

لایسنس نود 32 نسخه مکینتاش

اگر قرار است که فقط یک آنتی ویروس معمولی نود 32 روی مک بوک خود داشته باشید، باید بدانید که اگر اقدام به خرید لایسنس کنید، خیلی بهتر از رایگان است. زیرا شما با امکانات بهتری مواجه می شوید.  فروش لایسنس نود 32 2020 در اینترنتی توسط سایت های زیادی در حال انجام است. خرید لایسنس نود 32 ورژن 10 و یا خرید لایسنس نود 32 ورژن 13، یا پایین تر و بالاتر، زیاد تفاوت قیمت ندارد. مهم این است که برای چه مدت زمانی قرار است استفاده شود.

شما می توانید خرید لایسنس نود 32 ورژن 15 رایگان یکساله و همچنین خرید لایسنس نود 32 ورژن 12 رایگان یکساله را در بستر اینترنت و با یک جستجوی ساده پیدا کنید و برای سیستم خود تهیه کنید.

زیاد در فکر هزینه نباشید. شاید باور نکنید اما در ایران امروز ما، هزینه ی خرید لایسنس نود 32 ورژن 11 و خرید لایسنس نود 32 ورژن 9 برای یک سال، با قیمت یک سطل ماست یک کیلویی، برابری می کند.

اجازه ندهید که بحث هزینه، شما را از داشتن یک سیستم با امنیت، منع کند. اگر کاربر فعال اینترنتی هستید و یا عادت دارید بازی و برنامه های مختلفی را روی کامپیوتر خود نصب کنید، حتما به یاد داشته باشید که هکرها، ویروس ها و اسپای ها، به دنبال نفوذ در سیستم شما هستند و در پی این هستند که اطلاعات شما را سرقت کنند البته باید بگوییم که آنتی ویروس نود 32 به تنهایی نمی تواند در مقابل هکرها و جاسوسان سد امنیتی بسازد. این کار فقط با خرید لایسنس کامل eset smart security و فعال سازی نود 32 روی مک امکان پذیر است.

تفاوت قیمت لایسنس نود 32 مک و ویندوز

تفاوت نسخه مک و ویندوز لایسنس نود 32

 بین سیستم عامل مک و سیستم عامل ویندوز، تفاوت از زمین تا آسمان است. این دو سیستم عامل، توسط دو شرکت مختلف ارائه می شوند. هر کدام خصوصیات و ویژگی خاص خود را دارند. البته استفاده از سیستم عامل ویندوز کمی معمول تر است. نسخه های مک بیشتر برای کسانی است که با این نسخه ها آشنایی دارند و از کار در محیط آن، لذت می برند. قطعا برنامه هایی که برای آن ها تولید می شوند، کمی متفاوت با نسخه ی ویندوز هستند.

مثلا برنامه ی eset و آنتی ویروس نود 32 برای نسخه ی ویندوز و نسخه ی مک، کاملا جدا هستند. نحوه ی نصب و راه اندازی در هر دو کمی متفاوت است. اما در کلیات تفاوت خاصی با هم ندارند. تقریبا هر آنچه که در نسخه ی ویندوز وجود دارد، در نسخه های مک هم وجود دارد. آپدیت شدن نسخه های مک هم همیشگی و روزانه است.

اگر قصد خرید لایسنس nod32 ارزان را دارید، می توانید به سایت مینود menod.ir سر بزنید و خریدتان را انجام دهید. ورژن های جدید و آخرین لایسنس ها در دسترس شماست.

و کلام آخر

بهترین کار برای حفظ امنیت سیستم عامل و دستگاه در مقابل حملات ویروس ها، استفاده از آنتی ویروس نود 32 است. این برنامه در نسخه ی مک ، لینوکس و ویندوز، همیشه ارائه می شود و لایسنس ها و آپدیت های آن در دسترس همگان قرار دارد. در این آموزش به نحوه فعال سازی نود 32 روی مک پرداختیم.