آیا نصب ویندوز جدید لایسنس نود 32 را باطل میکند؟

۶ مهر ۱۴۰۱
با تغییر ویندوز لایسنس nod32 باطل میشه؟

نصب ویندوز جدید و باطل شدن لایسنس نود 32

یکی از دغدغه های کاربران آنتی ویروس eset و نود 32 این است که بدانند اگر روی سیستم خود، eset نصب کنند و بنا به دلایلی بخواهند نسخه ی جدید ویندوز را نصب کنند، چه بلایی بر سر لایسنس نود 32 می آید؟ آیا این لایسنس همچنان به قوت خود باقی است و می توان آن را دوباره استفاده کرد یا خیر؟ اگر چنین پرسش هایی در ذهن دارید، بهتر است تا انتهای مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که در چنین مواقعی باید چه کنید. ما در مینود به دنبال یافتن پاسخ این پرسش ها هستیم:

  1. آیا با نصب ویندوز جدید، لایسنس نود 32 باطل می شود؟
  2. لایسنس نود 32 چند کاربره چیست؟
  3. لایسنس نود 32 تک کاربره چیست؟
  4. یوزرنیم و پسورد لایسنس نود 32 را از کجا می توان تهیه کرد؟

نصب ویندوز جدید و باطل شدن لایسنس نود 32

تعویض ویندوز باعث باطل شدن لایسنس نود 32 میشود؟

اگر شما جزء افرادی هستید که همیشه از نود 32 استفاده می کنید، حتما می دانید که هنگام خریدن لایسنس نود 32 در سایت های اصلی یا غیر اصلی، یک لایسنس با مدت اعتبار خاصی به شما داده می شود. شما می توانید بارها و بارها از این لایسنس استفاده کنید. اما اگر از کاربران تازه ی این انتی ویروس هستید، احتمالا نمی دانید که این لایسنس ها چگونه عمل می کنند.

خرید لایسنس nod 32 لایسنس مدت داری است که 1 ساله خواهد بود. وقتی تصمیمی به تعویض ویندوز خود می گیرند، بعد از نصب کامل دیگر به سراغ پک یا لایسنس نود 32 خریداری شده نمی روند. اقدام به خرید مجدد می کنند که در واقع این کار اصلا لازم نیست. تعویض ویندوز هیچ ربطی به از کار افتادن لایسنس نود 32 ندارد. خرید لایسنس نود 32 یکساله یا خرید لایسنس نود 32 شش ماهه، یا 3ماهه، به همان میزان و تعداد روزهایی که خریداری شده، معتبر خواهد بود. حتی از نصب انداختن برنامه هم نمی تواند از اعتبار لایسنس کم کند.مقاله باطل شدن لایسنس نود 32 را ادامه میدهیم.

لایسنس نود 32 چند کاربره چیست؟

آیا تغییر ویندوز لایسنس نود 32 را باطل میکند؟

شرکت eset برای تولید و ارائه ی نود 32 و smart security های خود، نسخه های متفاوتی از هر کدام تولید می­کند. اگر نگاهی به تک تک محصولات این شرکت بیندازید، متوجه می­شوید که شرکت امنیتی eset نرم افزارهای خود را به گونه ای تولید می کند که هر کدام با یک لایسنس جداگانه فعال شوند. برخی از کاربران چندین سیستم دارند. مثلا افرادی که کافی نت دارند و یا صاحبان مشاغل مختلف شرکتی و اداری ، افرادی هستند که چند سیستم دارند و نمی خواهند برای هر کدام به صورت جداگانه آنتی ویروس خریداری کنند.باطل شدن لایسنس نود 32 فقط پس از پایان مدت زمان اعتبار لایسنس اتفاق خواهد افتاد.

شرکت eset با تولید لایسنس چند کاربره این مشکل را حل کرده است. افراد می توانند با خرید لایسنس نود 32 چند کاربره با چند سیستم از یک لایسنس استفاده کنند. استفاده ی همزمان از یک لایسنس چند کاربره نیز امکان پذیر است و برای جاهایی که کامپیوترها به صورت شبکه به هم متصل هستند، کاربرد دارد. خرید لایسنس چند کاربره می تواند از چند سیستم عامل حفاظت کند.

لایسنس نود 32 تک کاربره چیست؟

با تغییر ویندوز لایسنس nod32 باطل میشه؟

کامپیوتر های pc خانگی اصولا از یک آنتی ویروس استفاده می کنند و برای این کار، خرید لایسنس نود 32 تک کاربره و خرید لایسنس نود 32 اورجینال، کفایت می کند. این کامپیوتر ها به خاطر اینکه تک هستند و اصولا هر کس در خانه به احتمال زیاد فقط یک کامپیوتر دارد، بهتر است از لایسنس تک کاربره برای آن ها استفاده شود. اگر سیستم عامل پاک شود و یا بخواهید سیستم خود را از یک ویندوز به ویندوز دیگر با ورژن بالاتر یا پایین تر تعویض کنید، لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود. پس تا اینجا متوجه شدید که تعویض ویندوز باعث باطل شدن لایسنس نود 32 نخواهد شد.

میزان روزهای اعتبار ربطی به تعداد نصب و استفاده ندارد. خرید لایسنس eset nod32 به صورت تک کاربره، قیمت کم تری دارد. برای مثال می توانید قیمت ها را از سایت های مختلف مانند menod استعلام کنید. اگر خرید لایسنس nod32 هایک ویژن را در اینترنت سرچ کنید، گزینه های زیادی از نود 32 و اسمارت سکیوریتی می بینید که هر کدام را می توانید با لایسنس چند کاربرهو تک کاربره مشاهده کنید.

لایسنس نود 32 تک کاربره بسیار طرفدار دارد. زیرا اکثر کاربران از یک کامپیوتر استفاده می کنند. حفاظت یک کامپیوتر از طریق خرید یک لایسنس تک کاربره خیلی به صرفه تر خواهد بود.

یوزرنیم و پسورد لایسنس نود 32 کجاست؟

ابطال لایسنس نود 32 پس از نصب ویندوز جدید؟

نود 32 و یا eset samart security و هر محصول دیگری که شرکت ایست تولید کند، برای فعال سازی و خرید لایسنس و استفاده از آن، یک یوزرنیم و یک پسورد نیاز دارد ( در نسخه جدید یوزرنیم و پسور جای خود را به یک کد لایسنس 20 حرفی داده است ). در طی مراحل خرید و نصب و فعال سازی، حتما یک ایمیل از شما خواسته می شود تا یوزر و پسورد شما به ان ارسال شود. شما همواره می توانید این یوزر و پسورد را در قسمت eset home مدیریت و مشاهده کنید.

همان ایمیلی که به هنگام خرید لایسنس و یا فعال سازی وارد می کنید، یوزرنیم و پسوردتان به همان ارسال می شود. اگر هم ایمیل خود را فراموش کردید می توانید از قسمت eset home دوباره اقدام به وارد کردن یک ایمیل جدید کنید.

برخی از افراد فکر می کنند جریان یوزرنیم و پسورد و ایمیل در نود 32 فقط برای زمانی است که لایسنس خریداری شود . در صورتی که اینچنین نیست. اگر شما خرید لایسنس نود 32 را هم انجام دهید و از سایت های موجود، لایسنس رایگان دریافت کنید، باز هم یوزر و پسورد خواهید داشت. دقت داشته باشید که یوزرنیم و پسورد مخصوص شماست. در واقع صاحب اصلی امتیاز یوز و پسورد، همان ایمیلی است که وارد شده است.

اگر ایمیل مربوط به شما نیست، باید لایسنسی را خریداری کنید که از شما ایمیل خودتان را بخواهد نه کس دیگر. اگر از فروشگاه اینترنتی خرید می کنید، حتما باید ایمیل خودتان ثبت شده باشد نه فروشنده.

و کلام آخر

ابطال لایسنس نود 32 و اسمارت سکیوریتی، فقط به مدت زمان اعتبار لایسنس بستگی دارد. دغدغه و نگرانی کاربران از نصب مجدد برنامه یا تعداد نصب و همچنین استفاده از ویندوز دیگر، کاملا بی مورد است.پس از مطالعه این مقاله اکنون متوجه شده اید که تعویض ویندوز باعث باطل شدن لایسنس نود 32 نخواهد شد.