چطور لایسنس نود 32 را روی ویندوز فعال کنیم؟

۳۰ شهریور ۱۴۰۱
چطور نود 32 را روی ویندوز فعال کنیم؟

فعال سازی لایسنس نود 32 بر روی ویندوز

ویروس کشی در سیستم ویندوز، یکی از کارهای بسیار ضروری و مهمی است که باید هر چند وقت یک بار انجام شود. اتصال هر گونه وسیله ی جانبی که حاوی فایل باشد و یا اتصال کامپیوتر به شبکه ی اینترنت، می تواند اسپای و ویروس وارد آن کند.  پس بهترین کار، استفاده از یک آنتی ویروس قوی روی سیستم است. شرکت نرم افزاری Eset، تولید کننده ی انواع نرم افزارهای آنتی ویروس با نام نود 32، نسخه ی ویندوز این آنتی ویروس را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ویروس کشی سیستم را به راحتی انجام دهید.

اگر دوست دارید بدانید که این آنتی ویروس چگونه عمل می کند و چگونه می توان نسخه ی ویندوز آن را نصب و فعال سازی کرد، حتما تا انتهای مطلب را بخوانید. ما در اینجا قصد داریم هرگونه سوالی که در ذهن شما برای نصب این آنتی ویروس وجود دارد را، پاسخ دهیم.

برخی از پرسش های مطرح شده در این مطلب به شرح زیر است:

1.     چطور میتوانیم نود 32 را فعال کنیم؟

2.     روش های فعال سازی نود 32 کدام است؟

3.     خرید لایسنس بهتر است یا نصب نود 32 رایگان؟

4.     نحوه ی فعال سازی نود 32 رایگان برای ویندوز، چگونه است؟

آموزش فعال سازی نود 32 نسخه ویندوز

آموزش فعال سازی لایسنس نود 32

خوشبختانه شرکت تولیدی این نرم افزار، برای درک و فهم همه ی کاربران احترام قائل شده است و تمامی مراحل نصب تا فعال سازی و اجرا را به ساده ترین شکل ممکن بیان کرده است. اگر شما هم نمی دانید که چطور با این نرم افزار کار کنید و آن را فعال کنید، به راحتی می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید این کار را انجام دهید.  مثلا می توانید خرید لایسنس نود nod32 و خرید لایسنس نود 32 را سرچ کنید، و هم خرید لایسنس انجام دهید و هم نحوه ی نصب آن را یاد بگیرید.

علی الحساب این را بدانید که برای نصب نود 32 باید تمامی آنتی ویروس های روی کامپیوتر شما، از نصب افتاده یا غیر فعال باشند. سپس طبق مراحلی که خود آنتی ویروس از شما می خواهد، می توانید عمل کنید و آن را فعال سازی کنید.

شما می­توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا مطمئن شوید هیچ آنتی ویروسی روی سیستم نصب نباشد. تاریخ سیستم وساعت نیز باید به میلادی تنظیم شده باشد.
  2. اگر روی سیستم فیلتر شکن دارید، باید در حالت غیر فعال و خاموش قرار بگیرد.
  3. وارد سایت eset.com شوید و اقدام به خرید لایسنس فعال سازی کنید. البته از سایت های معتبر داخلی مانند menod هم می­توانید این خرید را انجام دهید.
  4. آنتی ویروس را نصب کنید و طبق تصویر زیر،تمام فیلدهای خواسته شده را پر کنید. یوزر و پسورد و لایسنس را باید وارد کنید.

نحوه فعال کردن آپدیت نود 32

  1. در انتهای تصویر بالا یک security code وجود دارد که باید آن را وارد کنید. بعد از این کار، کلید submit روشن خواهد شد.
  2. Submit را بزنید تا فعال سازی آغاز شود

فروش لایسنس نود 32 در بستر اینترنت، بسیار ساده است. حتی نحوه ی نصب آن را می توانید به صورت اصولی و کامل در اینترنت سرچ کنید. فعال سازی نود 32 نسخه ویندوز، راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر بتوانید خرید لایسنس نود 32 سه ماه و یا خرید لایسنس نود 32 یک ماهه انجام دهید، تا یک الی 3 ماه نیازی به آپدیت نخواهید داشت.

روش های فعال سازی لایسنس نود 32

چطور یوزنیم و پسورد نود 32 را اکتیو کنیم؟

برای فعال سازی نود 32، دو روش کلی وجود دارد. یک روش، خرید لایسنس eset از سایت های معتبر است. شما می توانید خرید لایسنس قانونی نود 32 را به راحتی از وب سایت های معتبر خریداری کنید. مثلا خرید لایسنس نود 32 نیکمهر، از پر سرچ ترین عبارت ها برای خرید لایسنس است ولی شما می توانید نود 32 را از سایت مینود menod.ir با قیمت بهتری خرید کنید. خرید لایسنس قانونی نود 32 در این سایت، امکان پذیر است.

روش دیگری  نیز وجود دارد که می توان با آن لایسنس کوتاه مدت داشت. البته این روش رایگان است و می توانید بدون پرداخت هزینه، یک لایسنس حدودا 1 ماهه داشته باشید. البته همه ی  قسمت های این نرم افزار برای شما باز نمی شود. فقط می توانید یک ویروس کشی ساده انجام دهید.

خرید لایسنس بهتر است یا نصب نود 32 رایگان؟

نحوه اکتیو کردن لایسنس نود 32

بسیاری از افرادی که نود 32 را به عنوان یک آنتی ویروس استفاده می کنند ، دوست دارند بدانند که چه تفاوتی بین لایسنس رایگان و لایسنس پولی است, و اینکه کدام راه بهتر است. باید در پاسخ به این کاربران بگوییم که بهتر است برای داشتن یک نود 32 با تمام امکانات، لایسنس آن را خرید کنید. خرید لایسنس نود 32 ورژِن 15 برای کاربران این نرم افزار، خیلی به صرفه تر و بهتر است. اگر شما هم تصمیم به داشتن یک nod32 با تمام امکانات را دارید، بهتر است آخرین ورژن آن را خرید کنید.

شما با خرید لایسنس نود 32 می توانید نسخه ی دلخواه خود را که نسبت به ویندوز خودتان است (64 یا 32 بیت)، روی سیستم خود نصب کنید و با خیال راحت به وبگردی و نصب برنامه و بازی بپردازید. تامین امنیت سیستم شما با نرم افزارهای eset، بسیار راحت است. آنتی ویروس نود 32 یکی از همین نرم افزارهاست.

لایسنس نود 32 رایگان برای ویندوز

فعال سازی لایسنس نود 32 بر روی سیستم عامل ویندوز

 با وجود تمام مزایای خرید لایسنس nod32 و هر نوع لایسنس بلند مدت و کوتاه مدت به طور قانونی، اما عده ای هم هنوز دوست دارند که آنتی ویروس نود 32 را با لایسنس های همگانی و رایگان، آپدیت کنند. نمی خواهیم بگوییم که این کار اشتباه است اما می تواند کاربر را از داشتن تمام امکانات eset محروم کند و فقط یک ویروس کشی انجام دهد. فعال سازی لایسنس نود 32 برای ویندوز به طور رایگان، فرق چندانی با خرید لایسنس ندارد.

فقط در این فعال سازی باید از منوی update، وارد قسمت به روز رسانی شوید و لایسنس های رایگان که در بستر اینترنت وجود دارد را به تاریخ روز، دانلود کرده و در قسمت مورد نظر وارد کنید. سپس در صورتی که تاریخ آپدیت نگذشته باشد، برای مدت محدودی می توانید از آن استفاده کنید.

و کلام آخر

بهتر است لایسنس های یک ماهه، سه ماهه و یک ساله را خرید کنید و ویندوز خود را از ورود هکرها و جاسوسان، محافظت کنید. این کار با لایسنس های رایگان، کمتر امکان پذیر است.