تفاوت بین لایسنس سالانه و ماهانه نود 32

۳۰ آبان ۱۴۰۱
لایسنس nod32 سالانه

لایسنس nod32 ، لایسنس سالانه نود 32 یا ماهانه

خریدن لایسنس از سایت های معتبر و فعال سازی نود 32 سیستم یا گوشی، کار بسیار مهمی است. سایت های بسیاری در این زمینه فعال بوده و هستند. این سایت ها لایسنس های مختلفی را می فروشند که میزان اعتبار آن مختلف است. لایسنس ماهیانه تا سالیانه و گاهی هم طولانی مدت، از محصولات این شرکت ها می باشد. اما برخی از افراد دچار سردرگمی هستند. آن ها نمی دانند که خریدن کدام لایسنس به نفع شان است.

نمی دانند که خرید لایسنس به صورت ماهیانه بهتر است یا طولانی مدت و سالیانه. ما هم امروز در این مطلب سعی کرده ایم این واقعیت را موشکافانه بررسی کنیم تا دغدغه ی شما کاربران، کمتر شود. برخی از پرسش هایی که در اینجا به آنها پاسخ داده ایم شامل موارد زیر هستند:

1.     کدام لایسنس بهتر و به صرفه تر است؟

2.     آیا امکان خرید لایسنس nod32 همیشگی وجود دارد؟

3.     تفاوت ورژن های مختلف نود 32 در چیست؟

4.     ویژگی یک آنتی ویروس خوب چیست؟

کدام لایسنس بهتر و به صرفه تر است؟

لایسنس nod32 نسخه سالانه

برای خرید لایسنس نود 32 بهتر است ابتدا در سایت اصلی این شرکت نگاهی به قیمت ها بیندازید تا متوجه شوید که حدود قیمت و میزان اعتبار هر کدام از لایسنس ها چقدر است. سپس به سایت های معروف و نمایندگی های رسمی و معتبر مراجعه کنید. شما می توانید بهترین لایسنس ها را از این سایت ها خریداری کنید. هر میزان اعتبار و با قیمت های بسیار رقابتی در فروشگاه های اینترنتی خدمات eset، وجود دارد. شما می توانید لایسنس های 3 ماهه، 6 ماهه، 1 ساله و حتی لایسنس های ماهیانه خریداری کنید. قیمت این لایسنس ها متفاوت است.

قاعدتا هر چقدر میزان اعتبار روز بیشتر باشد، قیمت خرید لایسنس nod32 هم بیشتر خواهد بود. اگر دوست دارید برای شما صرفه ی اقتصادی داشته باشد، حتما لایسنس های سالیانه خرید کنید. خرید لایسنس های سالیانه همراه با تخفیف ها و آفرهای ویژه در سایت ها، همیشه وجود دارد. این لایسنس ها در کل خیلی ارزان تر از لایسنس های ماهیانه خواهند بود. اگر یک لایسنس ماهیانه را در یک سال به مدت 12 بار و هر بار برای یک ماه خریداری کنید، قیمت نهایی بیشتر از سالیانه خواهد بود.

آیا امکان خرید لایسنس نود 32 همیشگی وجود دارد؟

تفاوت نسخه های مختلف لایسنس nod32

 هیچ وقت برنامه ای که قرار است لایسنس برای آن به فروش برسد، لایسنس دائمی نخواهد داشت. نود 32 هم از این قاعده مستثنی نیست. نود 32 لایسنس دائمی ندارد. لایسنس سالانه نود 32 و البته نسخه رایگان یک ماهه nod32 تنها موارد رسمی این نرم افزار امنیتی شرکت ایست است. اما می توان از طریق نصب برنامه ی Eset Purefix این کار را انجام داد. اما باید به این نکته اشاره کرد که این کار توسط یک برنامه ی جانبی باعث می شود که شما برای همیشه نیازی به پسورد و یوزر نداشته باشید. اما ممکن است تمامی امکانات برنامه برای شما فعال نباشد.

در ضمن هیچ وقت از نسخه های جدید و ورژن جدید هم بهره مند نخواهید شد. خرید لایسنس nod32 فعال سازی خاص خود را دارد که شما با داشتن نسخه های جدید می توانید این فعال سازی را انجام دهید.

شما می توانید یک راه حل ساده تر را پیش بگیرید. فروش لایسنس نود 32 چند ماهه در هر سایت فروشگاهی خدمات اینترنتی و نرم افزاری وجود دارد. شما می توانید با خرید این لایسنس ها تا مدت زیادی خیالتان راحت باشد. فروش لایسنس نود 32 0.1 و فروش لایسنس نود 32 ظرفیت 32 هم از طریق این سایت ها امکان پذیر است و می تواند مشکل شما را تا حدی چاره کند.

تفاوت ورژن های مختلف نود 32

آنتی ویروس نود 32 سالانه

ورژن های مختلف نود 32 همیشه و در همه حال، ارائه می شود. اگر نگاهی به روند تولید و ارائه ی هر نسخه و ورژن بیندازید، متوجه می شوید که از ابتدا تا به امروز، در سال چندین بار به ورژن های جدید اضافه می شود. این کار باعث می شود که بین ورژن های خیلی جدید و خیلی قدیمی، شکافی عمیق پدید بیاید. ورژن های جدید، حاوی قسمت ها و امکانات بهتری نسبت به قبلی ها هستند.

بین تمام ورژن ها تفاوت هایی وجود دارد که بعد از نصب و استفاده متوجه خواهید شد. بسیاری از ورژن های جدید وقتی ارائه می شوند که یک نوع ویروس جدید تولید می شود و یا هکرها با قدرت بیشتری سدهای دفاعی نود را می شکنند.

گاهی وقت ها ممکن است دیده باشید که حتی مرورگرها هم نفوذ پذیر می شوند. مثلا خرید لایسنس nod32 فایرفاکس هم نفوذ پذیر است ولی با ورژن های جدید این مشکل نیز حل شده است.

ویژگی یک آنتی ویروس و لایسنس خوب چیست؟

لایسنس سالانه نرم افزار eset

آنتی ویروس ها سال های زیادی است که در بازار نرم افزارهای کامپیوتری به وجود آمده اند. از طریق همین آنتی ویروس ها شاید در طول یک روز 10 ها ویروس شناسایی می شوند و راه ورودشان به سیستم، بسته می شود. وجود یک آنتی ویروس قوی و موثر برای هر سیستم عاملی لازم است. اما یک آنتی ویروس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان جزء آنتی ویروس های خوب برشمرده شود؟

ویژگی های یک آنتی ویروس خوب شامل موارد زیر است:

·   آنتی ویروس خوب یاید آنتی ایکس باشد. یعنی هم ویروس کش قوی باشد، هم یک فایروال و آنتی تروجان و آنتی فیشینگ و آنتی ورم باشد. نود 32 در نسخه ی eset smart security و eset premium همین گونه می باشد.

·        قابلیت آپدیت به صورت آفلاین را هم داشته باشد.

·        سرعت اسکن آن باید بالا باشد و بار کاری زیادی را روی cpu و ویندوز نداشته باشد.

·        پشتیبانی خوبی داشته باشد.

·        کار کردن با آن ساده باشد.

·        وقتی که سیستم در حالت بوت قرار می گیرد، اسکن کردن خود را ادامه دهد.

یک آنتی ویروس خوب باید تمام این وبژگی ها را یکجا داشته باشد یا دست کم 90 درصد آن را داشته باشد. البته نود 32 به راحتی تمام ویژگی های ذکر شده را در دل خود دارد و روز به روز در حال بهتر شدن است.

و کلام آخر

برای خرید و تهیه ی لایسنس های معتبر، زیاد نگران هزینه نباشید. گاهی وقت ها هزینه می تواند یک سرمایه گذاری قلمداد شود. خرید لایسنس nod32 سالیانه خیلی به صرفه است و می تواند تا یک سال تمام سدهای دفاعی را برای سیستم شما، فراهم کند.